Oopa rohkeasti sitä mitä oot

Tanhupallo sanoi

"mä oon tämmönen, sä oot tommonen ja me kaikki ollaan semmosia kun ollaan". 


Nyt on kuulkaa niin ihania juttuja tullut ystäväiseni Rakkaudella Riikan tänään avattuun verkkokauppaan myyntiin, että laav laav laav! Semmoisia, tämmöisiä ihania t-paitoja, joille sain olla muutaman ystävän kanssa mallina, ja jotka kannustaa olemaan just sitä mitä on. Humanoideja, omassa muotissa, hyväksyen oman erilaisuuden ja erityisyyden. Saanko esitellä näitä t-paitoja, joiden kuvien takana on syvempi ajatus? Esittelen joka tapauksessa.


"Humanoidi"


"Tuntuuko joskus kuin olisit Liisa Ihmemaassa tai jokin omituinen otus? I feel you, paitsi mun fiilis on kuin olisin avaruudesta tipahtanut humanoidi. Joskus elämä herättää kokemuksia yksinäisyydestä tai ulkopuolisuudesta, sun ja maailman välissä tuntuu olevan jonkinlainen kuilu. Muistathan, ettet oo yhtään huonompi! Haluan että tiiät: Sinä et oo yksin, meitä on muitakin. Ollaan yhdessä humanoideja." 


Minulla molemmissa päällä M-koko.




"Omassa muotissa"


"Kuuletko joskus, että olet liikaa sitä ja liian vähän tuota? No way! Miksi pelata Kimbleä jos voit pelata Afrikan tähteä? Sulla on lupa olla sinä. Sulla on lupa nautiskella omanlaisesta tavasta elää ja olla, joka tekee sun elämästä just Sun elämää. Joskus se tarkoittaa, että joudut pyllistämään yhteiskunnallisille ja kulttuurisille muoteille, nuo saappaat ei vaan yksinkertaisesti sovi kaikille. Nyt sitä nyrkkiä pöytään, sun ei tartte pyydellä anteeksi sua."


Tässä minulla päällä S-koko.



"Hyväksyn erilaisuuden ja erityisyyden. Saat olla omanlainen ja minä saan omanlainen. Me mahdutaan kaikki tänne juuri sellaisina kuin olemme. Maailma tarttee hyväksyntää, ihmissuhteet tarttee hyväksyntää, me kaikki tarvitaan hyväksyntää. Jes pliis! Tätä lisää!"


Tässä harmaassa minulla päällä L-koko, punaisessa M-koko.






Jokaisesta näistä löydän itseäni - jotain mihin haluan pyrkiä, jotain mitä tunnistan, jotain mitä haluan lisätä, jotain mitä haluan rakastaa ja hyväksyä. Kerron teille myöhemmin lisää siitä mitä teemat itsessäni tarkoittaa, mutta nyt haluan vain sanoa - menkäähän tutustumaan ja kertokaa kaverillekin. Minusta on niin huippua, että jollakin syntyy idea, jota hän rohkeasti lähtee toteuttamaan (niin kuin Riikka tekee monessa asiassa) ja se jos mikä ansaitsee taputukset ja hyvää eteenpäin vieviä voimia alleen. 

Rakkaudella Riikka verkkokauppaan josta löydät kaikki mallit ja värit. 

 
 





Ei kommentteja

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)