Ihania viboja koruista

* Kaupallinen yhteistyö Karmakivikorun kanssa.

Minä olen melko vähän käyttänyt arjessani koruja, mutta nyt kevään/kesän valossa minuun on iskenyt viehtymys varsinkin pitkiin kaulariipuksiin. On tullut vahva halu kantaa mukana korua, joka symboloi jotain ihania fiiliksiä. Olen ollut pitkään Kaisa W Koskisen sähköpostikirjeen tilaaja, mutta vasta hiljattain jotenkin ihan toden teolla havahduin Kaisan tekemiin koruihin ja ihanien vibojen verkkokaupan sisältöön. Blogiyhteistyönä sainkin tämän ihanan Ruusukvartsi tikarin <3 
Pohdin millainen koru kutsuisi minua juuri tässä hetkessä. Mietin, että kaipaisinko tueksi selkeyttä, suojaa negatiivisuudelta, rakkaudellisuutta ja lempeyttä vai esimerkiksi oman voiman vahvistamista. Kaikkeen noihin toki haluan vahvistusta, mutta kyllä jo sävyltään vaaleanpunainen ruusukvartsi tuntui omalta. Mutta sen lisäksi ruusukvartsista kerrotut ominaisuudet kutsui minua.

"Kaipaatko lempeitä, rakkaudellisia viboja elämääsi? Ruusukvartsi on täydellinen tukija, se avaa sydänchakraa ja auttaa tuntemaan kaikkialla ympärillämme olevan rakkauden energian. Kaikista tärkein rakkauden muoto on rakkaus itseä kohtaan. Olet uniikki ilmentymä tässä universumissa ja kun rakastat itseäsi, pystyt jakamaan ehdotonta rakkautta myös kaikille ympärillä oleville."

Jossain kohtaa toiveena olisi kutsua tämän riipuksen kaveriksi Sydämen rannekoru ja ihana valkoinen Howlite Mala. 
Rakkaudesta itseen, se on tämän hetken teemani. Siitä lähtee niin monia asia ja sitä haluan vahvistaa. Haluan jakaa ja vastaanottaa rakkautta, kaikissa sen muodoissa. Hengittää sisään rakkautta, hengittää ulos rakkautta. 

Usko rakkauteen on horjunut elämän varrella ja erityisesti viimeisen vuoden aikana. Olen pohtinut rakkautta itseäni kohtaan - että mikä on rakkautta minua kohtaan, miten osoitan itselleni rakkautta. Haluan vahvistua omassa rakkaudessa, vahvistua sisältä ulospäin. Tämä koru muistuttaa minua siitä. Kun tämä on kaulassani, huomaan hetkittäin pyörittäväni korua kädessä ja herätteleväni rakkaudellisia fiiliksiä sisälläni.<3 Siksi tämä koru on juuri passeli tähän hetkeen. 

Kaisan ja korut löydät myös Facebookista ja Instagramista

Ihania, rakkaudellisia päiviä sinulle <3 




6 kommenttia

  1. Onpa kaunis koru ja ihana tuo ruusukvartsin tarkoituskin. Minä olen huono vaihtelemaan koruja, mutta välillä on kiva laittaa nimenomaan pitkä kaulariipus koristamaan asua.
    Ihanaa loppuviikkoa sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäki vasta nyt tosiaan hurahtanut pitkiin riipuksiin ja niiden vaihteluun :)
      Ihanaa viikonloppua Outi <3

      Poista
  2. Kaunis koru! Täytyypä käydä katsomassa tuo Karmakorun linkki. Ihanaa tulevaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Kristallit ovat minulle tärkeitä henkisellä tiellä. Niiden valtava energia kumpuaa jostain esi-isiemme henkien maailmasta, Äiti Maan syleilystä ja Atlantiksen syvyyksistä.

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)