Toiselle voi olla monin tavoin

En minä aikonut olla se. Sinulle se.

En aikonut lämmitellä hameen aluksia, kohennella rintoja.

Varsinkaan en aikonut kuunnella perhosia vatsan pohjassa, enkä juosta jännityksestä vessassa.

En edes tiennyt, että sinulle voisin olla. Yhtään mitään.

Mutta olenpas nyt sitten kuitenkin. Salakavalasti, itseltänikin tietämättä.

Olen kokonaan, jokaista rajaa myöten. Olen Sinulle.

Olen sinulle päivin, mutta ennen kaikkea öisin. Olen silloinkin, kun et ole paikalla.

Olen sinulle. Se. Iho ihoa vasten. Sydän syrjällään toiselle.

Olen sinulle.


3 kommenttia

  1. Ihana ja täydellinen ja noin minäkin koin ennen mieheni tapaamista, en vaan osannut kuvitella, että tulisi joku, joka rakaistaisi minua kaikkinensa. <3 En muuten välttämättä enää haluaisi kokea tuota jännitystä ja vessassa ramppaamista, rakastuminen tai ihastuminen on hyvin rankkaa aikaa. :)

    <3 Kaunis uusi blogin ulkoasu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu en minäkään, varsinkin kun olen kova jännittämään :)

      Ihana, kun olet löytänyt rakkauden <3

      Kiitos <3

      Poista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)