Sanonko kyllä?

Sinä uskot
Valoon minussa
Etkä pelkää
Suden hetkiäni

Siksi sydämeni
Juuri sinut valitsi

-Katja Pellikka-Mikkonen-
Bongasin hyvän artikkelin Elisan blogin kautta.

Mille sanon kyllä? 
Mille pitäisi sanoa EI?
Millaisille asioille haluan antaa aikaani?
Missä haluan olla käytettävissä?
Olen pohtinut aiemmin unelmien työtä ja voinko sitä
saavuttaa. Elämäntarkoitusta olen myös hahmotellut.
Vasta löysin Unelmaduuni-työkirjan, jonka kysymyksiä
olen makustellut. Juuri kuuntelin Unelmaboosterin.
Sen kautta löysin Sydämen polku-nettikurssin infon. 
Useaan otteeseen olen selannut Unelmakarttakirja
verkkokurssin mainosta. Huomaa kai missä ajatukseni
nyt vaeltaa, sydän kaikujaan huutelee.  
Kyllä rauhoittumiselle. Omalla ajalle.
Kyllä enemmän luonnolle, maadoittumiselle.
Kyllä kirjoittamiselle. Kyllä tanssille ja valokuville.
Kyllä perheelle. Kyllä unelmoinnille ja toimenpiteille.
Kyllä keveille energioille. Kyllä hengellisyydelle. 
Kyllä unelmiin uskomiselle. Kyllä liikkumiselle.
Kyllä ihmisille, jotka uskovat valooni. 
Kyllä vahvistamoille - erilaisille kursseille, jotka
antavat uutta buustia. Kyllä kehon kuuntelulle, mielen
hiljentämiselle. Kyllä väreille, soinnuille.
Kyllä pimeille illoille ja kynttilöille.
Kyllä hengittelylle, raskaiden juttujen ulos
puhaltamiselle. Kyllä ilolle, rakkaudelle.
Kyllä tälle.
Kyllä sille, että kysyn itseltäni eri tilanteissa:
Onko tämä tosiaan kyllä?

13 kommenttia

  1. Ihanan paljon positiivisia kyllä juttuja!

    VastaaPoista
  2. Minäkin inspiroiduin samasta kolumnista! Unelmia kuunnellen ja niitä kohti (kun siis ensin keksin mitä ne unelmat ovat; tänään ainakin illalla rantsua ja jätskiä!).

    VastaaPoista
  3. Mä oon miettinyt NIIN tuota kolumnia ja omaa elämääni. Että tarttis tehdä jotain. Että elämä on lyhyt.

    Yhdessä ollaan enemmän- ja uskon, että toisten ihmisten rohkeus saa aikaan rohkeautta itsessäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri niin. Toisista saatavaa voimaa ja energiaa, uskallusta - se on mahtavaa ja eteenpäin vievää <3

      Poista
  4. Mun ei pitäis tulla tänne kesken työpäivän, koska sulla on täällä aina sellaisia ajatuksia ja pohdintoja, joita ei voi tosta vaan sivuuttaa, vaan joita alan kelailemaan itsekin. Pinnalla tällä hetkellä erityisesti unelmaduuni(sta haaveilu).

    Hyviä kyllä-vastauksia. Ja ne Ei:tkin kyllä pystyy listaamaan, mutta toteutuspuoli meikäläisellä ainakin ontuu pahemman kerran. Läheskään kaikelle mille haluaisin sanoa ei, en sitä todellisuudessa kuitenkaan pysty tekemään ja välillä se ahdistaa ihan tosissaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Unelmaduunia kohti <3

      Siitä ei tule hyvä olo, kun sanoo kyllä vaikka tekisi mieli sanoa ei - tiedän tunteen... Mutta yhä enemmän kuuntelen sitä mille haluan sanoa ei - olla sillalailla enemmän minä ja totta. Tosin joskus sanon ei, vaikka pitäisi sanoa rohkeasti kyllä :)

      Poista
  5. Yhdyn edelliseen..Taas herätti sun juttu niin monia ajatuksia ja lämmitti mieltä, kun löyty tuttuja pohdintoja ja tuntemisia..<3 Vielä kun muistais aina kysyä tuon itteltä, että onko tämä tosiaan kyllä.!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3<3 Ja tosiaan, kunpa vain yhä enemmän muistaisi kysyä ja kuunnella vastausta :)

      Poista
  6. Ihana teksti. Kyllä, samoille asioille. Minä olen myös kuunnellut Unelmabuusterin ja osallistunut Sydämen polku - nettikurssille. Viime syksynä osallistuin unelmakarttakirjan "livekurssille". Ihania kaikki.

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)