Vahvistamo

Unelmien työn sisältö on pyörinyt kovasti mielessä.
Niinpä päätin tehdä siitä visiosta mieleeni jäävän kuvan.

Näitä visioidessa olen pohtinut, että onko minun 
mahdollista saavuttaa näitä, tarviiko tällaiseen visioon
erityisiä lahjoja ja ihmeitä, entä miten rahapuoli
järjestyisi kouluttautumisen suhteen, onko minusta
yrittäjäksi, mikä vaikutus tällä asuinpaikallani 
on (voiko täällä toteuttaa tuollaista työtä/
saanko täältä päin koottua tarvittavat opit)...

Mutta kaikkeahan minulla ei tarvitse vielä tietää.
Aika näyttää ja mahdottomistakin saa haaveilla.
Minähän se muovaan itseäni ja voin olla mitä vain:)
Ja ainakin itseni takia haluan kuvassa olevia
asioita opiskella/toteuttaa ja jos se etenee
muille asti, niin hyvä vain <3


"Sinun ei pitäisi kysyä: 
"Mitä haluan?" tai 
"Mitä tavoitteeni ovat?", 
vaan 
"Mikä innostaisi minua?"

~Tim Ferriss 

Noista asioista minä innostun!

16 kommenttia

  1. Voimauttavat asiat ovat aina hyvästä. Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Jään maistelemaan tuota sitaattia :) mukavaa viikonloppua ❤️

    VastaaPoista
  3. Aina kannattaa pyrkiä lisäämään niitä asioita, jotka innostavat, omaan elämään.
    Toivon, että toiveesi toteutuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä :) Kiitos, muidenkin toivoa tarvitaan <3

      Poista
  4. Unelmiesi työn sisältö kuulostaa innostavalta ja ihanalta. Toivottavasti pääset sitä kohti! Unelmia pitää olla ja monesti ne myös kantavat. Yrittäjyydessä on omat haasteensa (joista olen kirjoittanut myös blogissani), mutta myös lukuisa määrä hyviä puolia.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin niin toivon :) Aiemmin olin ehdottomasti sitä mieltä, että en ikinä ala yrittäjäksi, mutta makustellessani unelmiani, olen hiukan asiasta kiinnostunut :)

      Poista
  5. Lähetän kourallisen tähtipölyä, että unelmasi toteutuu!!!
    Lempeitä toukokuun tuulia ja pidä aarrekarttasi esillä, kyllä ne asiat hyvin menevät!
    Sydämen ääntä kannattaa kuunnella aina!

    VastaaPoista
  6. Voimauttava valokuvaus todella voimauttaa! Sun pitäis nähdä mun kuvia...

    VastaaPoista
  7. Unelmien sanominen ja kirjoittaminen, ja mielikuvissa niiden toteutumisen näkeminen vie heti askeleen lähemmäs niiden toteutumista. Näin uskon vahvasti.
    Paljon tsemppauksia unelmiesi toteutumiselle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri tämän vuoksi minä kuvan teinkin, siihen minäkin uskon <3 Kiitos tsempeistä, niitä tarvitaan :)

      Poista
  8. Voi miten hyvin osaat kirjoittaa! <3 miten ihana olisi saada tehdä juuri sitä mitä haluaa, koota tuolla tavalla unelmien ammatti. Toivottavasti unelmasi toteutuvat <3

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)