Herkkä yö

Anna minulle Tarina
Joka tarjoaa lohtua
Joka hellään syleilyyn
särkyvät sydämet ottaa
Anna minulle Tarina
Joka luo toivoa
Epätoivoisille sieluille
Anna minulle Tarina
Joka yhdistää ihmiset
Sulauttaa tarinoita yhteen
Anna minulle Tarina
Jolla on merkitystä
Anna minulle Tarina
Jonka rinnalla saan kasvaa
omaan täyteen mittaani

-Katja Pellikka-Mikkonen-

Viimeinen yövuoro tällä erää.
Ajatukset melko, ettensanoisi, herkkiä.
Taustalla soi hiljaa Celine Dion.
Välilehdissä monenlaista kaunista ja koskettavaa.
Yksi sydäntäni kovasti liikuttanut - Siskot.

Nyt laitan kuitenkin ruudun kiinni ja siirryn
Kirsi Rannon uuden kirjan pariin. Jo heti
ensimmäiseltä sivulta tiedän sen - Se on
Tarina, jolla on merkitystä, joka luo toivoa
ja sylittelee. 



2 kommenttia

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)