Elämän aakkosia ja arvonnan voittajat

Johannan blogissa näin sisustukselliset aakkoset-haasteen,
joka oli hirmuisen mukava. Päätin koota oman elämäni-aakkosia
sanoiksi, vaikkakaan en sisustus-mielessä. 

Armo.
Siinä se on suurin haaste itseäni kohtaan,
mutta voi kuinka mukava siinä armon tunteessa
on kellua - silloin kun sen tosissaan itsensä
ylle antaa langeta. Tälle siis lisää tilaa :)

Banaani.
On jokakertaisen kauppareissun ostos.
Vaikka banaani ei olekaan minun suosikki.
Sen koostumus yökkäyttää usein minua,
mutta pieniä paloina/murskana se menee.

Ceepra.
C niinkuin seepra.
Tämä on sellainen rakas lause minulle,
rakkaan suusta kuultu ja mieleen hyvin jäänyt.

D-vitamiini.
Sitä yritän muistaa naukkailla joka aamu.

Elämänvirta.
Siinä virrassa on mukava mennä eteenpäin,
ja luottamusta sen virran kulkuun arvostan.

Fiilis.
Hyvää fiilikseen pyrin panostamaan.

G
Haaveet.
No niitähän pitää aina olla :)

Illat.
Ovat minun juttu. 
Vaikkakin aurinkoiset aamut
ne vasta voimaa-antavia onkin.

Juusto.
Sitä ilman leipä tuntuu orvolta.

Kiitollisuus.
Sillä vaan on mahtava voima.

Laiskuus.
Liian usein olen laiska,
mutta sopivassa mittamäärässä tämä
on erittäin hyvä juttu.

Makea.
Makea hiiri olen. Ei voi mitään.

Nainen.
Sen puolen korostaminen tekee
välillä hyvää. Vaikka nainenhan
minä siis olen. 

Oikeus.
Kyllä minä oikeuden toivon
tapahtuvan - kun joku on vääryyttä
tehnyt ja yrittää päästä pälkähästä.

Pyyntö.
Yläkertaan niitä lähtee säännöllisesti.

Quu.
Joskus se valvottaa,
joskus voimauttaa.

Rakkaus.
Se on vahva ja kantava voima.

Suolainen.
Makean jälkeen, kyllä ehdottomasti.

Työ.
Kiitän palkkapäivänä
ja niinä useina opin hetkinä.
Ja visioiden kanssa leijailen.

Ulkoilu.
Se piristää.

Vihattomuus.
Purkaa pitää, mutta vihan tunteeseen
ei ole hyvä jäädä.

Wetteri.
Bensa-asema, jossa yleensä tankkaan.

X-hypyt eivt sovi minulle,
ainakaan näillä lantionpohja-lihaksilla
ja pissarakolla, jossa tavaraa.

Yö.
Luovuuden aikaa.
Nukkumisen aikaa.
Valvomisen aikaa.
Niin moneksi siitä on.

Zovinto.
On tärkeä osa ihmissuhteita.

Åbo.
Monta pientä rakasta asuu siellä.

Äitys.
Suurin opettajani.

Överit.
Tunnustan.
Joskus käy näin.
Ruoalla tai herkuilla.
***

Arvonta päättynyt. 
Anna-Marin kevät/pääsiäiskortti-setit omakseen
voittivat Marja-Liisa ja Marru. Onnen hetkiä
noiden suloisuuksien parissa :)


10 kommenttia

  1. Hieno luistinrata teillä! Tänä talvena en ole luistimia jalkaan saanut, mutta luulen, että ensi talvena, kun saan tuon pikkukaverin opettelemaan luistelua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä vielä hetken saa luistella - mutta mikäpäs siinä jos aurinko paistaa <3 :) Meillä tämä kuopus on nyt olan takaa inostunut luistelu hommista.

      Poista
  2. Mahtavat elämän aakkoset!
    Ja onnittelut arvonnan voittajille!
    Suloista viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Tällaisia on aina kiva lukea. Ihanat aakkoset sinulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Ihanaa tulevaa viikkoa ja tätä sunnuntaita aurinkoista :)

      Poista
  4. Armo, mistä sitä sais itteensä kohtaan lisää? Banaani pikkupalasina ja kreikkalainen jogurtti, siinä mun joka aamuinen aamupala. Slurps! Hyviä noi kaikki muutkin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinäpä se on haaste, suuri haaste monelle meistä. Kuinka minä olen saanut lisättyä armoa... luultavasti sillä, että olen yhä enemmän pyrkinyt hiljentymään ja siinä samalla paijaamaan itseä.

      Aamupalasi kuulostaa namilta :)

      Poista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)