Shhh....

"Olen oppinut hiljaisuuden voiman. Pelkän katseen vaikutus on hämmästyttävä. Hiljaa vieressä olo on voimakasta tunnetta täynnä. Kun olen hiljaa, lapset tulevat minun luo. Kun olen hiljaa, olen rauhassa. Rauhassa huomaan, luon, koen ja ymmärrän enemmän ja syvemmällä tasolla."

Muunmuassa näin Tara kirjoitti Peilikuvana perhe-
tekstissään. Oih ja voih mikä rauhan tunne nousi.
Ja tuo kopioimani kappale - se on ihana visio,
johon haluan koko sydämeltäni pyrkiä. 

Toivon kaikille hiljaista viisautta
ja heleää rakkautta loppuviikkoon <3



4 kommenttia

  1. Minä luin myös tuon samaisen postauksen, itse asiassa ainakin kaksi kertaa ja aivan samoin ajatuksin kuin sinäkin. Nyt olenkin jo pari päivää tätä "hiljaista rauhaa" harjoitellut, ja aina meinaan palata sanojen kimppuun ohjeistaessani tms.lapsiani. Mutta harjoitus tekee mestarin! Tämä on tavoitteeni myös.

    Ihanaa viikonloppua sinullekin ja lempeää oloa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo teksti pitää ihan tulostaa seinälle <3 Hiljaa hyvä tulee <3

      Poista
  2. Kaunis ajatus kaikessa yksinkertaisuudessaan!

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)