Haikeutta ja kiitollisuutta


Sinä tiedät
Rosoiset kohtani
Etkä niitä kavahda

Sinä tiedät
Hetket jotka tekevät
maailmastani täydellisen

Sinä tiedät
Minusta paljon
Joskus enemmän
kuin minä itse

Mutta tiedätkö senkin
Että sinä teet
 maailmastani kauniimman

Tiedätkö
Kuinka olkapääsi on 
mittaamattoman arvokas
Hyväksyntäsi kultaakin kalliimpi

Tiedätkö
Kuinka sanoissasi on voimaa
Ja hiljaisuudessasi viisautta

Tiedätkö
Että ilman sinua palapelistäni
uupuisi yksi pala, kaunis pala

Tiedäthän
Sillä minä tiedän

-Katja Pellikka-Mikkonen-
Tänään, mutta en pelkästään tänään,
Kiitän ystävistäni.

Hiukan ehkä kaiholla muistelen heitä,
joista aika on minut irrottanut
- tarkoituksella.
Heistä joiden kanssa ystävyys ei 
avautunutkaan nupusta kukkaansa.
Vaikka ehkä niin toivoin.

Mutta tänään, enkä pelkästään tänään,
kiitän olemassa olevista ystävistä.
Heistäkin, joiden kanssa
 yhteinen tie on jo katkennut.
Ja heistä, joita en vielä ole
kohdannut. Tiedän, heitäkin on.
  

20 kommenttia

  1. Ihania ajatuksia. Vaikka vuorokausi ehti jo vaihtua seuraavaan, toivotan sinulle kuitenkin oikein hyvää ystävänpäivää ❤

    VastaaPoista
  2. Kiitollisena minäkin ystävistä ja virtuaaliystävistäni. :)

    VastaaPoista
  3. Koskettava teksti...ihana!
    Ystävä on sydämen asia.

    VastaaPoista
  4. Kiitollisuus on hedelmällinen asia, se vie eteenpäin :) tuo eteemme uusia asioita ja ihmisiä. Aurinkoista uutta viikkoa!

    VastaaPoista
  5. en mä voi tulla enää tänne sun blogiin, kun mua alkaa aina niin itkettämään kun noita rivejä luen :) ihania sanoja taas kerran!!

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)