Unta vain

Hiljainen on
Äänesi sun
Joskus tuskin kuulenkaan

Kätesi piirtävät
elämänlankaa
Joskus niin hennonlaisesti
Etten edes uskalla koskea

Hiljaiset ovat
Sanasi sun
Mutta silmien palo
Sulattaa sydämeni
Kerta kerran jälkeen

-Katja Pellikka-Mikkonen-
Näin unen. Jossa Elastinen olisi tahtonut
kanssani seurustella. Minä en kuitenkaan halunnut
hänen kanssaan. Annoin hälle kuitenkin pitkän
runonpätkän muistoksi. Sitten kuulin, kuinka
hän suorassa lähetyksessä kertoi vaikuttuneensa
tekstistä niin, että teki siitä laulun. Lauloikin sen. 
Lopuksi kiitteli minua. Minä ihan punastuin.
Mutta olin äärimmäisen iloinen ja otettu.
Tunnistin ajatuksen: Onko nyt aikani :)

No, sitten heräsin. Ja painelin aamuvuoroon töihin.
Että terkut vaan Elastiselle yhdeltä hömppä runotytöltä :)

8 kommenttia

  1. Ihana uni ja ihana runo. Mäkin olen nähnyt aika todentuntuisia unia viime aikoina, osa ihan mukavia, mutta kamaliakin. Kuitenkin on hyvä, että uni maistuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kyllä, uni tärkeää. Tosin itsellä hiukan pätkinyt unet :)

      Poista
  2. Hauska uni. Mä olen unessa ollut Cheekin kanssa keskustelemassa lapsilisistä...erikoista :D

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. No sitä minäkin mietin, että mikä minuun muka meni :D Sit avasin silmät ja näin oman Elan :D

      Poista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)