Pohipa

Joskus täytyy
Sanoa sanat
Joita ei tahtoisi
Jotta jokin muuttuisi
Joskus täytyy uskaltaa
Enemmän kuin Eilen
Jotta huomenna olisi
Parempi olla

-Katja Pellikka-Mikkonen-


Pohdi hetki: Kuka sinä olet? Kuka sinä haluaisit olla? 
Voisitko olla se, jota kaipaat? 
Voisitko kohdella itseäsi hellästi rakastaen? 
Tunnistatko haaveitasi? 
Voisitko alkaa toteuttaa omia toiveitasi?

**
Who are you? Who you want to be? 
Could you be the one you are missing?
 Could you treat yourself in a loving way?
Do you know what are you dreaming of? 
Could you start making your dreams come true?

6 kommenttia

  1. Vaatii rouheutta tehdä muutoksia, vaikka huomaisi niiden tarpeen!

    VastaaPoista
  2. Minä olen minä ja haluankin olla minä. Kaipaan omaa itseäni, joka vielä varovaisesti kurkkii piilostaan, että uskallanko tulla tähän maailmaan, kelpaanko tällaisena. Opettelen rakastamaan itseäni edelleen ja kohtelemaan hyvin. Se on vaan niin vaikeaa! Ihmettelen, että missä haaveet on. Onko niitä? Etsin niitä. Löydän ne vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ihanasti sanottu, että olet sinä ja sitä haluat ollakin <3 Haaveiden aikakin tulee - ihan pieninä tai isompinakin <3

      Poista
  3. Nin hyvin kirjoitettu. Mä oon palannut tähän jo monta kertaa.

    Se on niin totta. Jos tahtoo jotain toisenlaista ei voi jatkaa toimimista samalla tavalla.
    Kiitos tästä <3

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)