Lempeä tuulahdus

 Tänään käydessäni ystävän luona hänen tyttären
synttärijuhlissa, jäin kauniin tunnelman keskellä pohtimaan
yhtä suurinta toivetta mitä ensi vuodelle toivon.

Toivoisin niin kovasti oman kodin.
Omanlaisen kauniin. Jotta se löytyisi. Mutta ennen 
kaikkea se, että kaikki siihen tarvittavat tuulet olisivat 
suotuisia ja pari ihmettäkin mukaan mahtuisi.
Myöhemmin istuessani kirkossa joululaulujen parissa,
minä toivoin että saisin hiukan lisää lempeyttä.
Lempeyttä minuun, joka säteilisi enemmän muille
ja minullekin. Ennen kaikkea minullekin - jotta
näkisin enemmän hyvää minussa ja olisin armollisempi.

Lempeää yötä Sinulle <3
**
Next year wishes.
Own home. That kind of house
 what i have hoping for.
And more tenderness - for me to me.

6 kommenttia

  1. Kauniita toiveita ja aitoja!
    Toivon sinulle onnen tähtipölyä uudelle vuodelle, anna unelmille siivet!
    Joulun lumoa ja lämmin henkäys täältä oliivipuun varjosta!

    VastaaPoista
  2. Hyviä pyhiä ja lempeyttä syvää ♥♥♥

    VastaaPoista
  3. Lempeys olisi ihana joululahja itse kullekin! Mä olen superemaatikko muita kohtaan, mutta itseäni osaan ruoskia paremmin kuin hyvin.

    Lempeää joulua meille kaikille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä minäkin olen hyvä - nahka arpia täynnä :D Lempeyttä <3

      Poista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)