Jos edes tarina tulisi


Minun tekisi mieleni kirjoittaa niin paljon. Mutta
nyt ei ole aika - jos koskaan siinä mittakaavassa
mitä nyt tekisi mieleni suoltaa. Niinpä vain istun ja hengitän.
Kuulostelen muiden unta ja liikkeitä, saaden siitä palkkaa.
Kuulostelen tulisiko vaikka jokin tarinan pätkä...
 
En minä tiennyt, että tälle polulle astuessani
värit muuttaisivat näin muotoon tai että maa
jalkojeni alla tuntuisi näin erilaiselle.
Minä ajattelin, että jos vain ihan pikkuisen
poikkean ja kurkkaan miltä tien päässä näyttää,
hipsien sitten takaisin tutulle ja turvalliselle.
 
Nyt minulla on kädessäni kartta, jota en aiemmin
ole nähnyt. Vanha tempaistiin tuulten mukaan.
En minä tiennyt, että tällä polulla kohtaisin
itseni uudessa valossa, ilman muita matkalaisia.
 
En minä tiennyt, mutta tässä tien varressa
nyt istun - kaksin itseni kanssa. Ja taivastelen.
Jos olisin tiennyt olisinko astunut?
 
Noh, tulihan sieltä jotain.
People can love,like or hate each other but there
feelings tell them the right way and
you should always listen to your heart
and not to your head!
-Jostain poimittu-
 
**
There is so much what i want to say.
But now it´s not the time - if ever.
I just sit here and breathe.
I listen if there are story coming.
 
And it came.
Story about a girl who cross a new road.
Road that she wasn´t never saw.
**
 

12 kommenttia

  1. Kaunista tekstiä! <3
    Iloa päivääsi! :)

    VastaaPoista
  2. Nämä sinun lomakuvasi ovat niin upeita. Eiväthän ne ihan pian lopu, eiväthän? :) Iloa viikkoosi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä muutama on jäljellä :) Kiitos samoin sinulle.

      Poista
  3. Ihana tarina. Ja kuvat. Kannatti kuulostella :)

    VastaaPoista
  4. Kuulostaa, että olet aika suurten asioiden äärellä. Välillä on hyvä poiketa sivupoluille, luullakseni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin uskon minäkin, vaikka ei tämä olotila niin vallan kiva ole :P

      Poista
  5. Löysin ekaa kertaa blogiisi, vaikuttavia tekstejä sinulla! <3

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)