Om om om ja arvonnan voittaja

Joka päivä olen nyt pyrkinut. Pysähtymään itseni äärelle.
Tänne itseni sisälle. Tasapainoittamaan minua.
Periaatteessa kaikki on vallan hyvin.
Mutta se jokin epämukavuus oloa pistelee.
Haluan ajatella, että nyt on syntymässä uutta.
Koska sitä olen tilannut. Olen päättänyt karsia
ylimääräistä sosiaalisesta elämästäkin pois.
Jotta jäisi tilaa uudelle syntyä.
Parista "vastuu-tehtävästä" olen jättäytynyt pois.
Ja nyt se ei tunnu pahalta, vaan hirmu hyvältä.
Haluan olla mahdollisimman paljon tässä.
Tässä pienen piirin hetkissä.
Nyt olen liian äkäinen ja kireä.
Mutta haluan luottaa, että tasapainoitus tapahtuu.
Ja sille haluan antaa joka päivä mahdollisuuden.
Sulkemalla silmät ja hiljentymällä.
 
Eräs aamu minulla soi keittiöhommissa seurana
rauhoittava musiikki. Esikoinen heräsi siihen ja
tuli keittiöön kysyen: "Mitä sä teet?"
"Rauhoitan itseäni."
Toisena iltana kiukkuisena hetkenä
hän totesi: "Laita se sun musiikki soimaan."
Ja niin tein :)

(Everyday I take time for myself. Just a
few minutes in quiet. Everyday I stop
the rush and remind me to slow down
and enjoy.)
 
**
Arvonta Estrellan tuotteista suoritettu,
Random.orgin avulla. Olisi niin ihana
lähetyttää paketti kelle tahansa, mutta
tällä kertaa naposteltavaa saa Ride :)
Onneksi olkoon.

13 kommenttia

  1. Que linda foto con esos hermosos ojitos ! que tengas un óptimo comienzo de semana
    Besos

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa ihan mielettömän hyvältä ja järkevältä. Keskittyä olennaiseen.

    VastaaPoista
  3. Ihana teksti!!! <3 3 Mä niin tykkään lukea sinun ajatusten virtaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tähän oli ihana herätä yövuoron jälkeen :)

      Poista
  4. Pitäisiköhän kokeilla tuota rauhoitinmusiikkia. Kolmen pojan kanssa touhutessa tuolle olisi tilausta usein. Vielä kun se toimisi pojillekin, niin äiti ei ehkä tarvitsisikaan omaa ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö, minulla on sellainen pieni taka-ajatus mukana tässä. Kaikki muutkin rauhoittuisivat minun mukana sen musiikin tahdissa :D

      Poista
  5. Hei, ihanaa! M jään odottelemaan herrrrkulhetystä! ;)

    VastaaPoista
  6. perkelee kun joku voittaa mutta mää en, perkelee..

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)