Syvällistä, pinnallista

Iho
Iholla
Ihon alla
Kahden ihmisen välissä
Silti murrettavissa
Kipeästi, raa´asti
Hellästi, rakastaen

-Katja Pellikka-Mikkonen-

Minulla oli se kirjastonkirja, mistä täälläkin
joskus kerroin. Äidinrakkaus nimeltään. Olin ihan
varma, kerrankin olin muka varma, että olin palauttanut
sen. Kuitenkin minulta karhuttiin sitä. Soitin ja
kysyin voisiko se olla kuitenkin siellä - että
mennyt vahingossa ohi. Aikoivat etsiä. Soittivat
myöhemmin, että eivät ole löytäneet mistään. 
Kyselin jo kirjan hintaa, edelleen oli varma, 
että olen palauttanut sen. Että minulla se ei 
ainakaan ole. Sitten jokin ajatus: Kurkkaapa
sängyn alle. Mhhh. Kappas kummaa.
Olinpas väärässä. Mutta en pystynyt kirjastoon
sitä myöntämään. Käytin valkoista valhetta:
Voi, se olikin tippunut autossa penkin väliin.
Kauhea minua! Varma ei olekaan aina varma :)

(Ps. Edellisessä postauksessa Estrella-arvonta.)

Ei kommentteja

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)