Linssin toisella puolella(+arvonta-muistutus)

 Sinä katsot minuun.
Luontevammin kuin kukaan.
Pidempään kuin kukaan muu. 
Sinä katsot minuun,
kuin olisin kaunein maailmassa.

Siinä silmiesi alla, tahdon riisua
kaiken sen, millä yritän itseäni peittää.
Siinä silmiesi alla, uskallan olla
sellainen kuin olen.
Siinä silmiesi alla ymmärrän. 
Minussakin kauneutta on. 

Sinä katsot minuun,
enkä minä halua kääntää katsettani pois.
En painaa sitä häpeästä alas.
Sinä katsot minua.
Ja minä annan luvan.

- Katja Pellikka-Mikkonen -

Olin mökillä sydänystäväni kanssa. 
Kamera oli mukana, ajatuksella Voimauttava valokuvaus.
Osa minusta rakastaa olla kameran edessä.
Osa pidättelee ja haluaa sensuroida rosoisia kohtia. 
Mutta kuvien oton jälkeen tuli hyvä olo.
Ne missä oli vain paljasta pintaa, on poistettu.
Turvallisuus syistä. Mutta haluan jatkaa vielä
prosessia. Omaani, mutta myös opiskella menetelmää.
**
Niin ja jos vaatimaton arvonta kiinnostaa,
niin täältä se löytyy. Jotain pientä
suuhun, jotain keittiöön. 

10 kommenttia

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)