Kuvilla leikitellen ja samalla kertoen

Minä en ole kovinkaan vesi-ihminen.
Vaikka lämpimässä vedessä kyllä tykkään lillua.
Ja vesikuvat antavat minulle voimaa.
Mutta varsinkin ulkoilma vesissä mielikuvitukseni
saa vallan - niin että vesi ja siellä olevat
liejut eivät kovinkaan kiehdo.
Haluan ajatella, että minulla on lämmin sydän.
Jolla on rakkautta ja myötätuntoa annettavana.
Tällä hetkellä se on jotenkin sellaisessa
sulkeutuneessa tilassa - jotenkin se kai
pyrkii voimaantumaan ja saamaan sitä rakkaudellisuutta
virtaamaan enemmän sisäänpäinkin. 
Hyvin usein olen rennoissa vaatteissa ja sellainen
nukkavieruinen nainen, enemmän kuin blingbling. Mutta
sisälläni asuu myös bling, joka haluaa enemmän
tulla esille. Olla blingbling ilman mitään sen
kummempaa syytä - koska se on mukavaa.
Ja piristävää. Jossakin ohjelmassa joku
julkkisnainen oli sanonut, että se on valetta
jotta naiset kaunistautuisi vain itseään varten.
Mutta kyllä se minulle itselle on joskus tarpeen.
Ja mikäpä siinä jos muutkin tykkäävät,
kyllähän sekin piristää :)
Joskus nuorena minä tuota Xenaa(?) katsoin.
Kyllä minussa sellainen soturikin asuu.
Joka laittaa kitteydestään huolimatta
kampoihin ja on valmis ottamaan jopa
lisävoimiksi taikamiekan. 
Kuinka minulla on vapautunut olo,
silloin kun taloudelliset huolet eivät paina.
Nyt kun tuli tili tehdyistä töistä, tunsin
syvää kiitollisuutta. Minä ansaitsen.
Tällä hetkellä on helpompi uskoa siihen,
että minä ansaitsen vaurautta ja runsautta.
Se on hyvinkin mahdollista.
Punainen väri ei ole minun juttu.
Paitsi kun ehkä jouluna.
Mutta muistan jostain joskus lukeneeni,
että jos haluaa esim. luentoa pitäessä
tehdä vaikutuksen, kannattaa pukeutua punaiseen.
Minä pidän mustavalkoisista (ja) vanhoista leffoista.
Kuten Marilyn Monroen ja Audrey Hepburnin.
Pienenä tyttönä katsoin kotimaisia mustavalko-
elokuvia mummin ja ukin luona, vhs muodossa.
Korkeilla koroilla olisi mukava oppia
kävelemään. Mutta nyt eniten toivon
saavani buustin päälle, jotta saan treenattua
 voimaa jalkoihin ja keskivartaloon.
 
Jos haluat omiksi perjantai-illan treenieväiksi
Estrellan tuotteita, niin pari päivää aikaa
osallistua allapäin olevaan arvontaan. 

12 kommenttia

  1. Voi miten kiva postaus - tuo kuvilla leikittely näyttää hauskalta. Ja kun vielä on asiaakin kuvien saatteeksi;)

    VastaaPoista
  2. Hih, hieman erilainen mutta hyvä postaus!

    VastaaPoista
  3. Tosi hauskoja kuvia :) ilollahan sitä uisaankin haiden seassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä ;) Haista tulee ekana aina mieleen tappajahai leffat (joita salaa, peloissani viidennellä luokalla katsoin) :)

      Poista
  4. Hauskoja kuvia & kiinnostavia tekstejä! Hymyilytti :)

    VastaaPoista
  5. Leikkisä, mutta ajatuksia herättävä postaus... Kiitos.

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Kuinka iloinen olenkaan, että sain sinut nauramaan :)

      Poista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)