Elävä kuva

Minuun vähän koskee.
Kun en ole saanut talteen noita
hentoisia lapsen kuiskauksiasi.
Kun olit oikein pieni.
Ja pikkuisen isompi.
Niin monta pientä hetkeä,
niin monta suurta asiaa.
Jotka olen unohtanut.
Jotka ovat vain sanoina paperilla.
Joita silmissä kuviksi väritän.
En muista ääntä.
En sitä miltä näytit sylissäni.
Olitko onnellinen siinä.

Mutta tästä eteenpäin kuvaan.
Kuvaan kaiken mahdollisen.
Sinä olet jo niin iso.
Ja aika jatkaa juoksuaan niin nopeasti.
Vaikka välillä tuntuu että se paikallaan polkeekin.

Haluan taltioida kaiken mahdollisen.
Vaikka en minä sinua ikinä unohda.

**
Sain esikoisesta toisen kuvaaman videoclipin,
kun hän oli pieni. Voi että olen katsonut
sitä useaan kertaan. Tuollainen käheä
äänikö hänelle oli jo tuolloin. Rupesi
niin harmittamaan, ettei ole itsellä
kuvattuna enempää. Onneksi kuitenkin on
joitain videoita tältä ajalta
kun hän isompi. Keskimmäinenkin
jäänyt vähälle kuvaukselle. Kuopusta
aloin tuon jälkeen kuvaamaan enemmän :)



Aiempaa postauksista löydät arvonnan
jos kiinnostaa :)
 
 


10 kommenttia

  1. Kauniisti kirjoitettu!
    Minuakin harmittaa, että ei ole tullut videokuvattua lapsia. Videokuvaaminen ei ole ollut mun juttu, enemmänkin miehen. Niitä vähäisiä pätkiä katsoessa, hamittaa ettei ole tullut hyödynnettyä kunnolla videokameraa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Minä olen tykkänyt ottaa kuvia, mutta tuo videokuvaaminen ihan jäänyt :/

      Poista
  2. Minä myös löysin hetkinen sitten muutamia video-otoksia pojan pikkulapsiajalta. Vitsit mikä tunne siitä tuli, kun katseli niitä. Ihan sellainen tahdon rutistaa juuri nyt tuota pientä. Hyvä, että muistutit..pitäisi ottaa videokuvaa nyt myöhemmälläkin iällä säännöllisesti. Ihana tapa tallentaa muistoja.

    VastaaPoista
  3. Ihana tuo sinun kirjoitustyyli!

    VastaaPoista
  4. Ihanaa tekstiä ♥
    Meiltä löytyy myös kasapäin kuvia kaikista kolmesta lapsesta, mutta videokuvaa harmillisen vähän. JOtenkin se aina jää tai sitten ne ovat sellaisia todella teennäisiä nyt-tehdään-tämä-temppu -tyylisiä. Eihän se vieläkään liian myöhäistä ole aloittaa, kiitos siis taas muistutuksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on parhaita, kun vähän niinkuin salaa olisi kuvattu :)

      Poista
  5. Kaunis ja koskettava postaus. <3 Itsekin pitäisi enemmän kuvata tytärtä ja kirjata muistiin puheita, aina on olevinaan kiire ja myöhemmin harmittaa, kun ei ole tehnyt.

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)