Aivot narikassa

Voi että minä nautin lämpimistä vapaista 7 yövuoron jälkeen.
Ajatuksissa rullaa monenlaisia ihmetyksiä ja oivalluksia.
Ne uinuvat jo tältä iltaa, mutta tulee päivä uusi.
Nyt ainoa seikka on unen bussia odotella.
Ja maistella muutamaa karkkia.
"Ne hetket kahden, kun annat minun olla minä, ilman epäilyksiä. Ilman, että etsit sanoja, joiden pelkäät puuttuvan, joita pelkäät minun piilottelevan. Ne hetket, kun vain ollaan ilman odotuksia. Hetket, jolloin ei tarvitse miettiä, onko liikaa vai liian vähän. Silloin voin olla minä. Ajatella meitä. Olla onnellinen."

Katja Pellikka-Mikkonen

7 kommenttia

  1. Ihania päiviä! Joten nautitaan täysillä:)

    VastaaPoista
  2. Täällä myös aivot narikassa ja nautittu täysin siemauksin :))

    VastaaPoista
  3. 7 yövuoroa huh. Aikoinaan täysin yötytötä tehneenä sanoisin, ettei ole ikävä niitä aikoja.Nyt saan olla onnellisesti päivävuorolainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Minä teen nyt alkuun tällaisia yöputkia, luultavasti en kuitenkaan vuosi tolkulla :) Vaikkakin vielä tämä on ihan ok, säännöllinen rytmi ainakin :)

      Poista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)