Haaveiden listausta osa 1.

Haaveet jaoiteltuna

Kotimme

Täältä Ninian maailmasta bongasin joskus talon,
jolle sydämeni lauloi serenadin. Melkein
kaikki tuntui niin omanlaiselta.
 (Lukuunottamatta joitakin tapetteja 
ja keittiöön haluaisin laattaa lattiaan.) 
Nappasin sieltä muutaman palan mukaani.



Pihaa visioin näin

Olisi tasainen vihreä nurmi,
jota reunustaisi valkoinen puuaita.
Sellainen sopivan kokoinen.
Olisi tilaa pomppia trampalla.
Ja heitellä kärrynpyöriä.
Niin ja pelata lentopalloa.
Kuva myöskin Ninian maailmasta.
(Talomme olisi yksikerroksinen.)
Huonekalut, joille tarvetta

Sänky - Tämän tyylinen, riittävän kova.
Kuva täältä.

Sohva - pahoittelen mutta en muista mistä kuvan poimin.

**

Minä ja keho
Kiinteät jalat ja vatsa.

Ilmajoogaa

Tankotanssia

**
Lomalla
Jossain lämpimässä
Ihanien ihmisten kanssa
Puoliso, lapset
Ystävät
Aurinko- ja Finnamatkat tarjoaa kuvat,
toivottavasti myös matkat.
***
Mulla on nää mun haaveet
Vaaleanpunaiset
Pitsireunaiset
Niistä voimaa saan
kun maa jalkojen alla vavahtelee
Säröjä siihen luo

Sanovat turhanpäiväistä
Niistä luopua pitäisi
Aikuiseksi kasvaa
Hyväksyä todellisuus
Arkirealismi

Mutta niin en tee
Vaikka joskus niin uhoankin
Mulla on nää mun haaveet
Ja ne todeksi saavat tulla

-Katja Pellikka-Mikkonen-

10 kommenttia

  1. Minäkin voisin ottaa kaikki haaveesi toteutuneena itselleni :)

    VastaaPoista
  2. Aivan upeita kuvia ja haaveita. Kelpaisi tännekin mielihyvin :)

    VastaaPoista
  3. Oi, aivan ihania haaveita. Tällä hetkellä haaveilen kaikista eniten, että olisin lomalla jossain kauniissa ja lämpimässä paikassa, kaukana Suomesta :)

    VastaaPoista
  4. Haaveet kantavat, voimia antavat. Unelmien siivin, tulevaan hiivi. T: Katarooma 12v

    VastaaPoista
  5. Ihanaa, että postauksestani kasvoi jollekin unelma <3

    VastaaPoista

Kommenttisi tuo minulle suuresti iloa! :)